Klachtenformulier

Gelukkig zijn de meeste mensen erg tevreden over onze praktijk. Maar toch kan het voorkomen dat er eens iets mis loopt. Als je ontevreden bent over zaken of er is iets mis gegaan, dan horen we dit graag.

Een klacht kun je telefonisch doorgeven of via het klachtenformulier helemaal onderaan op deze pagina. In eerste instantie zullen we proberen de gemelde klacht samen met je op te lossen.

Mocht je hierna nog niet tevreden zijn, dan kun je ervoor kiezen om de klacht ter bemiddeling aan te bieden aan bij de klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE), waar onze praktijk bij is aangesloten. Je kunt daarvoor gebruikmaken van het daarvoor bestemde klachtenformulier van de SKGE.

De volledige brochure is hier te downloaden.

Contactgegevens klachtenfunctionaris skge
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven

088 – 022 9100

Als een klacht niet bemiddeld kan worden dan is er een mogelijkheid om de klacht neer te leggen bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg (SGIM). Meer informatie hierover via www.geschilleninstantiemondzorg.nl