Klachtenformulier

Gelukkig zijn de meeste mensen erg tevreden over onze praktijk. Maar toch kan het voorkomen dat er eens iets mis loopt. Als je ontevreden bent over zaken of er is iets mis gegaan, dan horen we dit graag.

Een klacht kun je telefonisch doorgeven of via het klachtenformulier op deze pagina. In eerste instantie zullen we proberen de gemelde klacht samen met je op te lossen.

Mocht je hierna nog niet tevreden zijn, dan kun je ervoor kiezen om de klacht ter bemiddeling aan te bieden aan bij de klachtenfunctionaris van de ECKG, waar onze praktijk bij is aangesloten. De volledige brochure is hier te downloaden.

Contactgegevens klachtenfunctionaris ECKG
Stichting ECKG
t.a.v. klachtencoördinator mondhygiënisten
Lombokstraat 20
2022 BJ, Haarlem
mondhygienisten@eckg.nl

Als een klacht niet bemiddeld kan worden dan is er een mogelijkheid om de klacht neer te leggen bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg (SGIM).
Meer informatie hierover via www.geschilleninstantiemondzorg.nl